Aspartaam en kanker!!!!

Vorig jaar kreeg ik een artikel toebedeeld met de vraag of ik het wilde delen. Het artikel ging over de relatie die er gelegd wordt tussen aspartaam en kanker. Nou had ik zelf al veel hierover gelezen en ook aan den lijve ondervonden wat voor rotzooi dit is en wat het met je kan doen. Ik kon me erg in dat artikel vinden en daarom heb ik dat toen hier ook gepubliceerd. Per toeval kwam ik het artikel weer onder ogen en omdat ik nog zoveel mensen om me heen zie die zich tegoed doen aan cola light en andere light artikelen, kreeg ik het idee om het nog een keer te publiceren. Ik heb het artikel verder in tact gelaten, omdat het niet van mijzelf was en diegene dat ook kon zien. Maar ik ben vergeten de bron erbij te vermelden, reuze stom natuurlijk. Het was niet m’n bedoeling met de eer te gaan strijken, maar puur om anderen wakker te schudden.

Nou, ik heb het geweten, ik kreeg de hele boel over me heen en werd beschuldigt van stelen. Stelen was niet m’n intentie en dat zal het ook nooit zijn, maar verdrietig werd ik er wel van. Ik heb m’n blogpost verwijderd, maar als je het artikel alsnog wilt lezen dan kun je het hier vinden.

Groetjes,

5 gedachten over “Aspartaam en kanker!!!!

  1. Hoi Siggie, bedankt voor het goede bericht over aspartaam. Het is toch bij veel mensen al een vraag of het goed voor de gezondheid is aspartaam en nu weten we het.

    Trek het je niet aan als anderen slecht schrijven over je. Ik twijfel geen moment aan je goede bedoelingen.

    Bovendien ik vind de inhoud belangrijker dan de auteur/bron en ben blij dat je het met ons gedeeld hebt.

    Ga zo door. Groetjes Linda

  2. Beste Siggie, ik wil je een hart onder de riem steken. Ik vind het gewoonweg schande dat hij je van stelen beticht. Ik heb nog even op de Facebook pagina van die zogenaamde dokter Yas gekeken en wat blijkt …. zijn hele pagina staat vol afbeeldingen waarvan ik zeker weet dat hij daar geen rechten van heeft. Maw allemaal jatwerk. En dan wijzen naar jou. Ik zou zeggen een goed milieu begint bij jezelf .

    Al met al is op Internet al snel alles van iedereen. En we vinden dat allemaal vanzelfsprekend. Onder deze mom vind ik dan ook dat je geen enkele blaam treft.

    Veel succes met je blog. Groeten Frank

  3. Beste Siggie, Wie maakt er niet eens een misser en als je er nu veel geld mee had verdient. Je hebt alleen maar mensen de kans gegeven om bewust te worden. Vele mensen die kanker hebben of gehad hebben weten niets van dit soort dingen, het wordt je niet verteld. Ze hadden je wel de kans mogen geven om alsnog zelf een reactie op je bericht te plaatsen met de vermelding van wie het bericht was, zodat je de publicatie niet weg had hoeven te halen. Hoeveel berichten worden er niet op facebook gekopieerd en herkomst ervan weggelaten. Ik daarentegen steun degene die vinden dat de bereikbaarheid van informatie dergelijke berichten moet kunnen met of zonder afkomst, het gaat om de inhoud ervan.
    Met vriendelijke groet,
    Ineke van Akkeren

Plaats een reactie