Love is in the air!!!!

Als ik een blik werp in de etalages van de winkels, dan staat alles in het teken van Valentijnsdag. Zoals met alles in dit land draait het alleen maar om geld. En dat is toch jammer. Ik heb weinig met Valentijnsdag. Ik wil me elke dag bewust zijn van de liefde voor m’n man en z’n liefde voor mij en niet 1x per jaar. Af en toe een spontaan cadeautje, een kaartje, een lekker diner, een dikke knuffel dat is voor mij het hele jaar door van belang. M’n man en ik hebben samen al een hoop meegemaakt. Ik ontmoette hem toen ik voor de 1e x opgenomen was. Waar veel mannen meteen zouden zijn weggelopen bleef hij bij me en steunde hij mij. Later kwamen er meer opnames en een auto ongeluk. In plaats van van elkaar te verwijderen kwamen wij alleen maar dichter bij elkaar. We zijn nu ruim 19 jaar samen en het is 1x uit geweest voor een periode van 2 jaar. Dit waren echt 2 hele moeilijke jaren. We zaten allebei vast en konden elkaar even niet meer die aandacht geven die nodig was. In die 2 jaar werd ik me pas echt bewust van hoeveel ik om hem gaf en dat hij de liefde van m’n leven was. In die 2 jaar had ik wel andere relaties, maar die lieten me alleen nog maar meer het gemis van hem voelen. Op een dag belde hij me op en spraken we wat af. 2 jaar hadden we elkaar niet gezien en gesproken en de vonken sloegen meteen weer over. Op de vraag hoe nu verder, zei ik :”CARPE DIEM”, wat pluk de dag betekent. En zo hoort het ook te zijn, we moeten de dag plukken en elke dag onze liefde aan elkaar  tonen. Ik geef toe, ik vergeet het ook wel eens en mopper soms te veel, maar 1 blik op hem en ik weet weer waar ik sta!!!!!

liefde020

Voor jullie een feestelijke maaltijd voor elke, speciale dag!

  1. Taartje van romanesco met geitenkaas.
  2. Tuinbonen met een dressing van veldsla.

En een tussendoortje voor elke speciale gelegenheid.

  1. Chocolade/sinaasappel hartje.

Zaterdagavondverrassing:

Ik ben dol op toetjes, vroeger thuis aten wij ook standaard een bakje yoghurt na de avondmaaltijd. In het weekeinde of bij een andere speciale gelegenheid was dat vla of pudding. Later at ik alleen nog magere yoghurt of kwark. Vooral die Optimel yoghurtjes en kwark,  als je eens wist hoeveel ik daarvan heb verslonden, hahaha. Ja, ik mis het soms wel en daarom deze week weer een lekker toetje. Je hoeft het niet na het avondeten te eten, het is geschikt voor elk moment van de dag. Maar het kan ook dienen als een lekkere verwennerij voor je partner of voor jezelf. Alles kan, zolang je het maar met liefde en aandacht maakt en eet. Sinaasappel/chocolade mousse!

20150207_191812

De liefde van m’n man gaat grotendeels door z’n maag, hahaha. Waarmee kunnen jullie je geliefde blij maken?

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Samen met “vetvrij” heb ik op Facebook een  recepten pagina opgezet, voor mensen die vegetarisch, maar toch zoveel mogelijk Paleo willen eten. Het zou leuk zijn als je hier je favoriete recepten wilt delen!!!!  https://www.facebook.com/gratispaleo?ref=hl

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Heb jij  ook last van een EETSTOORNIS, of ben je raar met eten bezig? Ik heb een zelfhulpgroep opgericht op FACEBOOK. Deze groep is bedoeld voor mensen die hun eetstoornis onder de loep willen nemen en daarover van gedachten willen wisselen.Voor mensen die  hun lichaam met “natuurlijke voeding” willen voeden en niet met allemaal bewerkte en chemische rommel.

De groep heet: “Natuurlijk” eetstoornisvrij. Je kunt je aanmelden op Facebook, door mij een berichtje te sturen.

Geef een reactie

