Helaas!!!!

Een paar weken geleden vertelde ik dat ik op aanraden van de huisarts toch aan lichttherapie  zou gaan beginnen. Twee weken lang heb ik iedere ochtend een half uur lang achter de lamp gezeten. Ik voelde wel dat er van alles gebeurde in m’n hoofd en ogen. Je kunt het gevoel vergelijken met het schijnen van een gewone tl lamp dicht op je ogen. Geen prettig gevoel, maar ook niet ondraaglijk. Doordat ik duidelijk voelde dat er iets gebeurde, had ik een kleine hoop dat het iets met me zou doen, maar helaas. Het is nu nu 3,5 week later en ik voel geen duidelijk verschil. In januari moet ik het nog 2 weken doen. Het kan natuurlijk ook z’n goede werking hebben gemist, doordat ik te laat begonnen ben, eigenlijk hoor je al eind augustus te beginnen, wat ik volgend jaar dan ook zeker ga doen. Waarschijnlijk weet ik dus pas volgend jaar zeker of het wel of geen effect heeft gehad. Maar stiekem hoop ik toch, dat ik aan het einde van de winter kan zeggen, dat ik een betere winter heb gehad dan voorgaande jaren. Nog even geduld dus!

Waar ik wel al duidelijk iets over kan vertellen, is over m’n droogoventje. Ik heb hem nu een paar weken en ik moet zeggen, dat ik het steeds leuker begin te vinden. Ik ben er flink mee aan het experimenteren en na een paar mislukte gerechten, heb ik er aardig m’n weg in gevonden. Voor jullie heb ik 2 nieuwe recepten van crackers gemaakt. Vooral nr 2 is heerlijk, het lijkt erg op de kaas uien chips van Croky.

  1. Boerenkool crackers met pompoen!
  2. “Kaas” uien crackers (zuivelvrij)!

Zaterdagavondverrassing:

Die candybars blijven me toch intrigeren, dus besloot ik om mini marsjes te gaan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat het erg moeilijk is om deze goed na te bootsen en het is dan ook niet gelukt. Ik moet eerlijk zeggen dat m’n man en ik het uiteindelijk helemaal niet erg vonden, want ze zijn veel lekkerder geworden en daar gaat het uiteindelijk om, toch? Nieuwsgierig? Klik hier voor het recept.

20141122_191112

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Samen met “vetvrij” heb ik op Facebook een  recepten pagina opgezet, voor mensen die vegetarisch, maar toch zoveel mogelijk Paleo willen eten. Het zou leuk zijn als je hier je favoriete recepten wilt delen!!!!  https://www.facebook.com/gratispaleo?ref=hl

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Heb jij  ook last van een EETSTOORNIS, of ben je raar met eten bezig? Ik heb een zelfhulpgroep opgericht op FACEBOOK. Deze groep is bedoeld voor mensen die hun eetstoornis onder de loep willen nemen en daarover van gedachten willen wisselen.Voor mensen die  hun lichaam met “natuurlijke voeding” willen voeden en niet met allemaal bewerkte en chemische rommel.

De groep heet: “Natuurlijk” eetstoornisvrij. Je kunt je aanmelden op Facebook, door mij een berichtje te sturen.

2 gedachtes over “Helaas!!!!

  1. Hoi,

    Ik wil graag even laten weten dat ik het sterk vind dat je ondanks dat je je niet altijd super voelt, toch de energie en kracht hebt om nieuwe recepten uit te testen en te plaatsen zodat anderen hier ook veel aan hebben.

    Ikzelf heb het in de herfst ook iets moeilijker maar ik merk bij mezelf dat sporten en fietsen in de buitenlucht me erg goed doet.

    Groeten en bedankt voor de lekkere recepten,

    Fabenne

     

     

    1. Bedankt voor je lieve reactie. Fijn dat je een manier hebt gevonden om je beter te voelen.Ik probeer ook toch veel naar buiten te gaan, maar jammer genoeg heeft het bij mij niet hetzelfde effect.Blij dat je wat aan m’n recepten hebt, dit sterkt mij weer om door te gaan.Groetjes.

Geef een reactie

