Nieuwe laarzen!!!!

Vandaag zijn m’n nieuwe laarzen binnengekomen. Als een kind zo blij dat ik daarmee ben. Velen van jullie weten het nog niet, maar behalve een eet- tic, heb ik ook een schoenen- tic. Ik heb ze in allerlei soorten en kleuren. Ik ben erg op details. Blauwe trui, blauwe schoenen. Als ik naar buiten ga, dan moeten m’n jas, tas en schoenen ook met elkaar matchen qua kleur. M’n mannetje begrijpt er niets van, hij heeft altijd zwarte schoenen en al jaren hetzelfde soort. Onze gangkast staat ook vol met schoenen en voor de stofzuiger en alle andere apparaten is er erg weinig plaats, hahaha. Vroeger kocht ik elke maand een paar nieuwe schoenen en dan heb ik het niet over schoenen van de schoenenreus, maar over Manfield, Van Dalen enz., dus duur. De laatste jaren heb ik daar de financiën niet meer voor, maar aan het begin van elk nieuwe seizoen ga ik toch weer voor de bijl. Winkelen doe ik bijna niet meer, maar Zalando is hier soms kind aan huis, hahaha. Heerlijk, die online winkels en bij Zalando hoef je geen verzendkosten te betalen, dus de verleiding is groot. Alleen met laarzen heb ik nogal wat problemen. Ik heb namelijk nogal dunne kuiten en dunne enkels en een grote schoenmaat, maat 41. En hoe groter je schoenmaat, hoe groter de schaft. Conclusie: ik pas helemaal niets, alles slobbert om m’n kuiten. Een hele enkele x dat een winkel extra small verkoopt, maar meestal zijn ze dan nog te wijd. Maar toen vond ik Duo Boots een paar jaar geleden. Dit is een online schoenwinkel in Engeland. Hier kun je laarzen bestellen in je eigen kuitmaat. Oh wat een uitvinding is dit. Als je vlug besteld dan hebben ze ze meestal nog op voorraad in het magazijn in Nederland en als als je pech hebt, dan moeten ze besteld worden en moet je 6 weken wachten. Oke, ze zijn niet goedkoop (tussen de 200 en 300 Euro), maar dat betaal je in de winkel ook en je hebt in ieder geval laarzen die je niet op elke straathoek ziet.

ladies-boots-metta-brown-leather-6657-6

Elk jaar trakteer ik mezelf op 1 a 2 paar en ik heb ze dus in verschillende kleuren en uitvoeringen. Zijn ze niet mooi???????

Heb je geen dunne kuiten, maar juist dikke kuiten? Ook dan kun je hier terecht.

http://www.duoboots.com/.

4 gedachtes over “Nieuwe laarzen!!!!

  1. Leuk zeg!!! GEniet ervan!
    Ik heb korte benen, dikke kuiten, altijd worstelen om goede laarzen te vinden. Vorig jaar van die halve laarzen gekocht. Vroeger vond ik dat niks, maar nu toch wel leuk. Ik vind die van jou echt mooi (maar niet voor mij:) Haha!

  2. Ze zijn zeker mooi Siggie. En met een hakje. Leuk. De laatste jaren zag je meest alleen platte schoenen/laarzen of met een te hoge hak. Ik denk dat deze hak weer in de mode is op het moment.

    Ik zie dat jij op grote voet leeft. Maat 41. 😀 . Ik heb maat 41/42. Vroeger maat 39, maar misschien door mijn gewicht of door het vele staan in de winkel dat mijn voeten groter zijn geworden? Ik heb als probleem een te hoge wreef. Dit maakt het lastig om schoenen te vinden. Daarbij moeten ze direct goed zitten, anders hoef ik ze niet eens te kopen.
    Ik heb nu twee paar zwarte schoenen van Ecco. Stevige stappers. En een paar sandalen, goudkleurig. Ook van Ecco. Ik denk dat dit merk het best bij mijn voeten past. Maar niet alle modellen hoor.
    Schoenen via Internet bestellen doe ik niet. Teveel risico dat ik ze allemaal weer terug moet sturen.
    Leuk dat je zo’n uitgebreide collectie schoeisel hebt. Dan kun je altijd combineren. (Y)

    Fijn weekend.

    1. He thanks. Wat gek dat jouw voeten zo gegroeid zijn, ik heb al vanaf m’n 11e maat 41. Toen was dat een ramp, nergens leuke schoenen. Fijn dat je plezier hebt van Ecco’s deze lopen meestal ook erg lekker. Ik heb er ook een paar van. Jij ook fijn weekeinde!!!!

Geef een reactie

