SUNSHINE BLOGGER AWARD!!!!

Vorige week werd ik genomineerd voor de Sunshine Blogger Award door Jeanine van “Het leven is geen krentenbol”. Ik had nog nooit van deze award gehoord, maar was echt verrast. Het feit dat mensen je blog lezen en het ook nog eens waarderen is altijd leuk om te horen. Ook kende ik de blog van Jeanine nog niet en ik ben er dus even rond gaan snuffelen. Het is een leuke blog met een vrolijke ondertoon. Ze schrijft over alles wat haar bezig houdt, ook over het geloof waardoor het voor mij een extra waardering krijgt. Jeanine, bedankt en ik ga je blog vanaf nu in de gaten houden.

sunshine-award

Goed, bij deze award horen de volgende regels:

1. Show het logo van de Award
2. Uit jouw waardering naar de blogger toe die jou heeft genomineerd
3. Deel 7 feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers die je bewonder en link naar hun site
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

3. Nu moet ik 7 feitjes delen over mezelf mezelf vertellen. Nu schrijf ik voornamelijk over eten en m’n gevoelens erbij, dus er zijn nog genoeg dingen die jullie niet van me weten.

  1. Ik ben erg gelukkig getrouwd en m’n mannetje is m’n grote liefde.
  2. Ik kan erg genieten van de zon.
  3. Ik heb een schoenen en laarzen tic.
  4. Ik heb 2 zussen.
  5. Ik kan erg genieten als ik de vogels hoor fluiten.
  6. Ik heb 4 boekenkasten vol met boeken.
  7. Ik heb het laatste half jaar elke dag naar Michael Prins geluisterd.
  8. Ik voeg er stiekem nog 1 aan toe: Ik voel me een bevoorrecht mens.

4. De volgende regel: 15 bloggers die ik bewonder opnoemen, kost me meer moeite. Ik lees voornamelijk recepten blogs en onthoud meestal niet van wie ze zijn. Maar ik ga m’n best doen.

Hopelijk kunnen jullie de nominatie ook waarderen en geven jullie het stokje weer door. Maar je bent tot niets verplicht. Het is niet erg als een blogger al een x eerder genomineerd is geweest. Dat is alleen maar leuk voor hem of haar.

Ik zal voortaan wat meer m’n best doen om de de namen van de blogs die ik lees te onthouden!!!!

 

 

2 gedachtes over “SUNSHINE BLOGGER AWARD!!!!

Geef een reactie

