Nieuwe kansen!!!!

Ik ben een beetje laat met m’n blog. Gelukkig heb ik er een hele goede en leuke reden voor. Ik ben afgelopen week namelijk erg druk geweest met “gezond zoet” te maken voor een aantal restaurants. Het gebeurde allemaal heel spontaan en onverwachts.

Met m’n mannetje heb ik een aantal x gegeten bij het Raw Food restaurant. Ik liep er laatst weer langs en wilde wat vragen over de producten die ze verkopen. We raakten aan de praat en ik vertelde dat ik ook druk aan het experimenteren was met gezonde lekkernijen. Hij werd erg enthousiast en vroeg me wat proefjes te komen brengen. Dat heb ik gedaan en hij en de patisseur waren erg enthousiast over m’n maaksels. Ze hebben meteen een bestelling gedaan. Ook heb ik dit weekeinde een taartje op proef gebracht wat ze heerlijk vonden en volgende week weer een ander taartje op proef brengen. Ik vond het zo leuk om te doen, dat ik nog een paar restaurants heb benaderd. Vandaag ook weer een bestelling ergens gebracht. Bij een ander restaurant had ik vorige week ook al wat gebracht, maar dat werd niet zo goed verkocht, waar ik al bang voor was. De mensen gaan daar voor veel en goedkoop en niet voor duur en gezond. Maar niet geschoten altijd mis, toch?

2014-08-07 17.12.07

Om jullie een klein idee te geven wat ik heb gemaakt!!!!

M’n volgende stap heb ik in ieder geval weer gezet. Het zal niet overal goed verkopen, maar blijf het gewoon proberen en ga gewoon op zoek naar andere restaurants. Zal me meer gaan richten op restaurants, waar de aandacht nadrukkelijk ligt op goed en gezond eten, van goede kwaliteit. M’n maaksels zijn allemaal Raw en dus onbewerkt en biologisch en er is toch een flinke stijging aan het komen in de vraag daarnaar.

Het kan allemaal raar lopen in het leven, juist op momenten dat je het niet meer verwacht komen er weer nieuwe dingen op je pad. Toch is het ook wel moeilijk om zoveel met eten bezig te zijn, ik wordt constant getriggerd door al dat eten. Maar weet je, het begint echt te wennen en makkelijker te worden om het te weerstaan. Heb inmiddels m’n koelkast en voorraad kasten vol met eten waarvan ik vroeger meteen eetbuien zou hebben gekregen. Wel voel ik me nog steeds erg dik, ik vind het het erg moeilijk hiermee om te gaan. Ik probeer me echt vast te houden aan alle goede dingen die deze manier van eten me heeft gebracht en me nog steeds brengt.

Ik denk dat dat voor iedereen belangrijk is, probeer een hou vast te zoeken. En blijf kijken naar waar je vandaan komt. Dan zul je zien dat de nieuwe ingeslagen weg veel leuker en vrijer is. Naar die gevangenis waarin ik leefde, wil ik echt niet meer terug.

10346112_706983159350844_677038774417464608_n

 

Zaterdagavondverrasing:

Ik heb deze week en volgende week dus geen nieuwe zaterdagavond verrassing voor jullie, omdat ik me dus even bezig ga houden met taartjes die ik al eerder gepubliceerd heb. Ik ga ze nog een x maken en me richten op de presentatie, want daar komt het nu wel erg op aan!

Maar omdat ik m’n mannetje ook wat gezonde dingen mee wil geven naar z’n werk en ik er zelf ook af en toe van wil genieten heb ik wel een erg lekkere cake gemaakt. Op basis van kokosmeel. Nieuwsgierig? Klik hier voor het recept.

Verder wil ik iedereen weer een goede tijd toewensen en: Geef nooit op, want hoe donker het soms ook lijkt, aan het eind van de tunnel schijnt altijd weer het licht!!!! 

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Heb jij  ook last van een EETSTOORNIS, of ben je raar met eten bezig? Ik heb een zelfhulpgroep opgericht op FACEBOOK. Deze groep is bedoeld voor mensen die hun eetstoornis onder de loep willen nemen en daarover van gedachten willen wisselen.Voor mensen die  hun lichaam met “natuurlijke voeding” willen voeden en niet met allemaal bewerkte en chemische rommel.

De groep heet: “Natuurlijk” eetstoornisvrij. Je kunt je aanmelden op Facebook, door mij een berichtje te sturen.

 

2 gedachtes over “Nieuwe kansen!!!!

  1. Wat een mooi, positief bericht! Ja, inderdaad, soms komt er van onverwachte zijde opeens een nieuw perspectief. mooi om te lezen hoe het ook makkelijker voor je wordt… ook dat biedt hoop. Succes op deze nieuwe wegen!

Geef een reactie

