Deze week!!!!

Alweer een nieuwe week. Soms gaan de dagen zo snel. Voor mij erg raar om dat zo te ervaren. De periodes dat ik erg last heb van m’n depressies, dan lijkt het wel alsof ze kruipen, van ellende weet je niet hoe je de dag door moet komen, ook al heb je genoeg te doen. De dingen die je doet, doe je met hangen en wurgen en hoopt alleen maar, dat deze dag weer snel tot een einde zal komen. Het geeft me altijd zo’n heerlijk gevoel dat ook m’n dagen nu snel voorbij gaan. Het betekent dat ik weer ruimte heb voor iets anders dan mezelf.

Maar deze week was  ik wel erg blij dat hij snel voorbij ging. We hebben de slaapkamer geschilderd. Als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel van dit soort klussen. De hele kamer leeg, dus overal een grote troep. M’n mannetje heeft alles mooi geschilderd en ik de rest van klusjes die nog moesten gebeuren. Maar het resultaat mag er zijn, het is erg mooi en fris geworden. Nu nog een nieuwe kast uitzoeken en nieuwe gordijnen en het is weer spic en span. Nu de rest van het huis nog. Maar daar kan ik thuis nog niet mee aankomen, hahaha. Dat heeft tijd nodig en dan laat ik af en toe een steekje vallen, zo van: heb je die vlekken op de muur al gezien, lieverd? Eigenlijk moet deze kamer ook weer eens een verfbeurtje krijgen, he? Zo raakt hij er langzaam aan gewend en stemt hij ten slotte weer toe. Hoe stressvol ik dit soort klussen ook vind, het zijn wel altijd m’n ideeën, want laten we eerlijk wezen: van hem hoeft het allemaal niet. Hij vind het allemaal wel goed zo, maar maakt mij graag blij. Ik heb een mannetje uit duizenden!!!!!!

download (1)

 

Ben deze week ook een beetje onthand, omdat m’n blender kapot is gegaan en gerepareerd moet worden. Als je me een beetje kent, dan weet je dat m’n blender en ik verknocht zijn aan elkaar, hahaha. Dat ding heeft 5 jaar stof staan happen in de kast en toen ik ‘m besloot weg te doen kwam deze  nieuwe manier van eten, zodat ik er nu van alles mee doe. Gelukkig heb ik wel nog m’n staafmixer, maar dat is toch echt niet hetzelfde, hahaha. Maar beter iets dan niets en voorlopig moet ik het hier maar even mee doen, dus even geen bloemkoolrijst op het menu, jammer, jammer,jammer.

Zaterdagavond verrassing:

Al weken snak ik naar een gewoon simpel stukje chocolade. Maar ik wilde daar niet aan toe geven, omdat ik gewoon steeds wat leuks wil bedenken. Maar nu m’n blender stuk is, heb ik een goed excuus voor mezelf.  Deze x dus gewoon een simpel stukje home made Chocolate! (zie recept)!!!

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

 

Heb jij  ook last van een EETSTOORNIS, of ben je raar met eten bezig? Ik heb een zelfhulpgroep opgericht op FACEBOOK. Deze groep is bedoeld voor mensen die hun eetstoornis onder de loep willen nemen en daarover van gedachten willen wisselen.Voor mensen die  hun lichaam met “natuurlijke voeding” willen voeden en niet met allemaal bewerkte en chemische rommel.

De groep heet: “Natuurlijk” eetstoornisvrij. Je kunt je aanmelden op Facebook, door mij een berichtje te sturen.

 

2 gedachtes over “Deze week!!!!

  1. Hey!

    Ah ik kan me voorstellen dat het lastig is dat je blender kapot is. Die dingen zijn echt zo geweldig. Diegene die ze heeft uitgevonden zou een standbeeld moeten krijgen. ^^

    Wat een mooi initiatief zeg, die facebook pagina. Ik heb het meteen opgezocht!
    Zet hem op!

    1. Hoi, hoi. Ja, wat een uitvinding he. En als je dan ergens aan gehecht bent, zeker op het gebied van eten, dan is het zo moeilijk los te laten, he? Maar dat zul je wel herkennen. Dank je voor het compliment. Lieve groetjes: Siggie.

Geef een reactie

