Facebook en Aspergetijd!

Lange tijd heb ik me verzet tegen facebook, het leek me zo onpersoonlijk en massaal. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik toch de stap heb genomen en er kennis mee heb gemaakt. Je kunt het net zo persoonlijk maken als je zelf wilt. Ook is het een goede manier, om aan informatie te komen en daarover van gedachten te wisselen.

Er is alleen 1 nadeel, het werkt zeer verslavend, steeds maar weer even kijken of je geen berichten hebt. Heb ik het net over “vreetbuien”gehad, kom ik weer met een nieuwe verslaving, hahaha. Nee, serieus zo erg is het niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat je er wel voor op moet passen. Voor mij dus ook geen internet abonnement op m’n smartphone. Ik houd het facebook gebeuren lekker binnenshuis.

Aspergetijd

Ook iets, waar heel Nederland op dit moment van in de ban is. Ik moet tot m’n grote schaamte bekennen dat ik ze nog nooit gegeten had. 1 x uit een potje, maar dat lijkt natuurlijk nergens op. Ben dus de keuken voor je ingegaan en ik moet bekennen, ik vind ze heerlijk. Ik heb 3 simpele, maar smaakvolle recepten, waarin de smaak van de asperges erg centraal staat.

  1.  Aspergesoep met zalm (recept)
  2. Geroosterde bloemkool/ asperge salade (recept)
  3. Aspergetaart met bloemkool stronken (recept)

Hoop dat je ze net zo lekker vindt als wij.

Enjoy!!!!

Geef een reactie

