Zelfgemaakte sushi!

Zoals beloofd, hier het verslag vh diner van 2e paasdag.  Ik heb voor het eerst zelf Sushi gemaakt. Ik had al eerder geschreven, dat ik het samen met m’n mannetje in een restaurant heb gegeten en we het erg lekker vonden.

Normaal wordt Sushi gemaakt met rijst, maar ik heb de Paleo variant gemaakt namelijk met bloemkool. Ik blijf het zeggen, bloemkool is zo veelzijdig en het is bijna overal wel mee te combineren.

Oke, eerlijk is eerlijk, het is voor mij ook een stuk makkelijker om Paleo sushi te eten, dan de gewone variant. Ik denk dat iedereen wel snapt waarom. Toch vond ik het evengoed wel moeilijk. Ik heb zomaar wat gedaan en het express niet afgewogen en ook geen calorien geteld. Natuurlijk weet ik in m’n achterhoofd wel ongeveer wat het was en dat het goed was, maar ik merk toch dat me er niet meer zo angstvallig aan vast houd. Moet zeggen dat ik het na afloop wel zwaar vond en me erg dik voelde, maar  kon het later wel weer relativeren.

Ons sushi diner: groentesoepje met reepjes omelet vooraf. Hier heb ik geen recept van, ik heb even snel wat bij elkaar gedaan.

20140421_194153

 

SUSHI!

20140421_202706

Ziet het er niet feestelijk uit? Hopelijk kan ik je ook overhalen het te maken.(recept)

Verder wil ik iedereen een hart onder de riem steken en veel sterkte  wensen met het zware, inwendige gevecht!!!!

Op facebook kun je me nu ook volgen en ik plaats er zo vaak mogelijk gezonde en/of leuke weetjes.  Hoop je daar te zien.

Geef een reactie

