FACEBOOK!!!!

download

Eindelijk ben ik overstag gegaan, om toch op Facebook te gaan met m’n blog. Heb er lang over getwijfeld. Ik houd niet zo van het massale en wil graag  mensen bereiken, die echt geinteresseerd zijn. Maar ja, die komen niet vanzelf, daar moet je toch wat voor doen. Ik had al wel een tijdje een pagina, maar deed er niets mee. Ook ben ik niet zo handig met dit soort dingen, dus heb ik nog geen link. M’n mannetje heeft me beloofd me van het weekeinde ermee te helpen. Nog even wachten dus. Net als met m’n blog, heb ik er geen behoeften aan, dat m’n familie en vrienden me herkennen, dus blijf ik lekker anoniem, hahaha!  Ik zal m’n artikelen publiceren, plus alles wat ik tegenkom waarvan ik denk dat dat belangrijk,  handig of leuk is om te weten. Ik heb vb een artikel geplaatst over Keltisch zeezout.  Dit is een goedkope manier om je mineralen aan te vullen.

Ben je benieuwd geworden? Volg me dan op facebook: Siggie Iggie.

2 gedachtes over “FACEBOOK!!!!

  1. Ik snap je aarzelingen wel… Heel herkenbaar. Goed dat je jezelf beschermt door een schuilnaam:). Ik ga je volgen. Ik hoop ook dat het je helpen gaat. Vraagje, mss hier niet de juiste plek: je schrijft artikelen voor vetvrij.com. Vraag 1: ook over paleo, en dat is toch bepaald niet vetvrij? Vraag 2: vetvrij is gericht op afvallen. Is dit voor jou- net als voor mij- geen trigger voor je moeite met eten? Ben benieuwd hoe jij hiertegenaan kijkt!

    1. Hallo Petra, leuk dat je me gaat volgen. ja, de naam “vetvrij” voelt voor mij ook heel dubbel. Maar de organisatie richt zich niet alleen op dieten. Ze richten zich op de gezondheid in het algemeen. Er worden veel artikelen over verschillende onderwerpen gepubliceerd, voor een ieder wat wils. Ik schrijf over Paleo, maar mag ook over andere dingen schrijven en Paleo is zeker niet vetvrij, hahaha. “Vetvrij” kun je beter lezen als: “een goed en gezond lichaam”. In m’n eerste stukje voor hun heb ik ook geschreven over m’n eetstoornis, zodat mensen weten dat ik niet over afvallen schrijf, maar over het belang van “goede”voeding in het algemeen.

      Hopelijk is het een beetje duidelijk. Je mag me altijd alles vragen, hoor. Dat houdt me juist scherp. Ik wens jou ook succes! Een fijne dag. Groetjes: Siggie.

Geef een reactie

