Zaterdagavond verrassing

Er zijn een aantal dingen waar ik me aan vast probeer te houden, als ik me slecht voel.

2014-03-28 15.21.01

Het uitzicht op deze boom is er 1 van. Een tijdje geleden liet ik al een mooie foto zien, van toen hij in knop was, maar moet je nu eens kijken. Helemaal in bloei. Het is jammer dat het maar van korte duur is, over een paar weken is alles naar beneden gevallen. Ook heb ik de route naar huis verandert en loop nu standaard door het park, hoe moe ook, ik probeer om me heen te blijven kijken. Zoveel mooie” vergeet me nietjes” en narcissen, echt een lust voor het oog.

Omdat ik “druk bezig was” in m’n hoofd met de pannenkoeken voor afgelopen zondag, heb ik de zaterdagavond verrassing simpel gehouden. Ik heb een para- reep gemaakt. Echt smullen, voor de chocoholics  onder ons. ( recept)

Geniet ervan en blijf net als ik, om je heen kijken.

Enjoy!!!

Geef een reactie

