Gezonde Pannenkoeken tips

Voor de mensen die besloten hebben toch mee te doen aan de Nationale pannenkoeken dag heb ik hier 2 leuke sites met gezonde recepten.

www.lekkeretenmetlinda.nl

www.debakparade.nl

Bananenpannenkoeken

Ze zien er in ieder geval wel lekker uit, maar Ik heb ze zelf nog niet uitgeprobeerd, dus kan er helaas niets over zeggen. Ik ga het weekeinde zelf experimenteren en laat jullie weten wat voor recept het geworden is. Heb wel al wat in m’n hoofd, maar bij mij verandert er altijd alles als ik eenmaal bezig ben.

Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een moeilijk experiment vind. Als ik wel eens met m’n vriend tarwe pannenkoeken ging eten, had ik daarna altijd nog honger. Het vult niet. Ook in m’n hoofd voerde ik altijd strijd. Ik houd van een bord vol met eten. Als je groente eet, kun je lekker veel eten en er lang over doen, maar een pannenkoek is zo op. En ook is het een flinke calorien bom. Zeker als je er stroop bij doet en daar niet van af kan blijven, zoals ik. Ging altijd met veel strijd en onrust slapen.

Maar ja, liefde gaat door de maag en ik wil man lief graag verrassen. Al denk ik niet dat ik hem zo blij kan maken als met een “echte”, hij moet het er maar even mee doen. Hahaha!!!!!

Voor de mensen die niet mee willen doen, maar wel weer wat nieuws uit willen proberen, heb ik het recept van een lekkere prei taart. Heel makkelijk te maken en erg lekker. Zie recept)

In ieder geval eet smakelijk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

