Foto’s

Ik kreeg de tip om m’n recepten op te leuken met foto’s. Dit idee had ik zelf ook al, ware het niet dat ik het steeds vergeet. Ik maak nooit foto’s, ook niet als ik op vakantie ben. Maar ik denk wel dat het goed is voor me. Je gaat anders naar dingen kijken. Je ziet “meer”‘ als het ware. De keren dat ik het wel voor m’n blog heb gedaan, ging ik echt beter naar de dingen kijken.  De andere reden is, dat ik niet echt een nette kok ben, overal maak ik rommel. Of soms hebben m’n cakejes een klein bruin randje en dat is nou ook niet echt iets om mee te promoten. Of als een gerecht er heel mooi uit ziet, is de belichting weer te donker en dan ziet het er weer te donker uit, zucht. ( het valt ook allemaal niet mee, hahaha). Als ik bij sommige kook bloggers hun foto’s bekijk, dan ziet dat er allemaal zo mooi uit.  Voor mij is de smaak belangrijker, dan het plaatje. Maar ik ga m’n best doen, zodat ik jou dan ook kan proberen over te halen m’n recepten te maken, want lekker…..dat zijn ze echt!

Ook heb ik weer een aantal recepten geplaatst:
bloemkool rijst met sinaasappel en gember
kikkererwten muffins met koriander

Hieronder een foto waar ik erg om heb moeten lachen!

2014-03-12 17.08.14
Hein de Kort, Het Parool van dinsdag
2 gedachtes over “Foto’s

Geef een reactie

