Ik ben soms te blind
om te zien wat ik heb
Verdwaal soms nog steeds
ook al ken ik de weg

En ik ben vrij als een vogel
die de storm heeft overleeft
Met de wind in de rug
en ik klaag soms nog steeds

Maar ik ben gelukkig
ook al zie ik het niet
Te veel ontevreden met alles
te weinig tevreden met niets

Ik voel mij steeds lichter
want ik kan dansen met verdriet
En ik ken 6 akkoorden
maar ik gebruik er doorgaans maar drie mmmh
Want ik ben gelukkig
ook al zie ik het niet
Teveel ontevreden met alles
te weinig tevreden met niets

En ik wordt langzaam onzichtbaar
ik verdwijn in de mist
Ik verwissel mij vroeger
met dat wat nu is
Zo loop ik verloren
Ik ben gelukkig verdwaald
En ik wordt altijd weer ergens
met liefde onthaald

Dus ik ben gelukkig
Ook al zie ik het niet
Teveel ontevreden met alles
te weinig tevreden met niets

Ik ben gelukkig
gelukkig gelukkig
ook al zie ik het niet

Te veel ontevreden met alles
Te weinig tevreden met niets
Teveel ontevreden met alles
Te weinig tevreden met niets

Te weinig tevreden met niets..

Dit is een lied van Stef Bos. Ik luister graag naar z’n muziek, z’n teksten pakken me en zijn vaak raak! We hebben het hier zo goed en beseffen het  vaak niet. We zijn rijk, maar staren ons blind op de dingen die we niet hebben of niet goed gaan. Ook al is m’n leven niet wat ik me er van had voorgesteld, ik leid aan depressies en heb een eetstoornis, toch kan ik zeggen dat ik gelukkig ben. Tel je zegeningen, elke dag weer, neem ze mee naar bed en sta ermee op. En ik heb er zoveel, zoveel……….

Om toch weer bij eten uit te komen, hahaha, heb ik nog een lekker recept met bloemkool gemaakt. Zo lust iedereen bloemkool, wedden?

Enjoy, en…….vergeet ze niet te tellen, je zegeningen.

 

Geef een reactie

