Jippie!!!

Eerder had ik al geschreven dat ik misschien columns mag schrijven met m’n recepten. De 1e is inmiddels geplaatst en ik heb te horen gekregen dat ik dat voortaan iedere 2 weken mag doen. Daar ben ik erg blij mee. Ik zal proberen trots te zijn op mezelf en puur vanuit mezelf proberen te schrijven. Dit vind ik best moeilijk, want ik ben altijd bezig met hoe anderen het vinden en ben geneigd me aan te passen. 

Als je me 2 jaar geleden verteld zou hebben dat ik nog eens recepten zou schrijven, dan zou ik je niet geloofd en uitgelachen hebben. IK?! Een eet-gestoorde, die recepten schrijft en anderen het nut vertelt over “goede voeding”.  Maar voor nu ben ik er erg blij mee.

Mijn doel: eten omzetten naar iets positiefs, is hierbij aan het slagen. Ik moet ook wel gek zijn om dit te verpesten door me te laten leiden door de weegschaal en stoppen met creatief  koken!!!!

OK, de zaterdagavond surprise was deze week een “Sipesappetjes” bar, om met de termen van m’n nichtje te spreken. Toen ze nog klein was, gingen we altijd op jacht naar Sipesappetjes, want die vond ze zo lekker. Ik had iets in m’n hoofd en wonder boven wonder was het weer in 1 x gelukt. Erg lekker, maar wel weer snel op ( zo jammer).

Ben benieuwd, wat jij er van vindt. Laat het me weten, dat zou ik erg leuk vinden (zie recept).

Enjoy!!!

 

4 gedachtes over “Jippie!!!

  1. Ben heel erg blij voor je! Super! Ja, je mag zeker trots zijn op jezelf. En als dat soms even niet lukt, dan neem ik het trots-zijn-stokje wel even van je over 🙂 Voor heel even dan hè!!! Dan jij weer… X

Geef een reactie

