Zaterdagavond verrassing: Brownies 2

En weer was het zaterdag. Ik wist de hele week al wat ik zou gaan maken: Brownies. Ja, die heb ik al een x gehad, maar deze zijn van zoete aardappel. Was daar wel erg benieuwd naar. ’s Morgens weer naar de boerenmarkt en zoete aardappel gekocht. (dacht ik).

Af en toe, ben ik wel erg verstrooid bezig. Wil ik gaan koken, blijkt dat ik m’n boodschappen heb laten liggen in de winkel. Nu dus ook: geen zoete aardappel. Het was al laat en ik had geen puf meer,om weer de deur uit te gaan. Wat had ik nog in huis, wat eventueel ervoor in aanmerking zou kunnen komen? Wortels, ook lekker zoet. Uiteindelijk heb ik het hele recept veranderd.

Ze zijn erg goed gelukt, maar waren erg machtig, doordat er kokosmeel doorheen zat. Ook waren ze vrij groot, dus ik heb de helft aan man lief gegeven, die dat helemaal niet erg vond. Bij mij vielen ze een beetje als een blok op m’n maag, aangezien we niet zo lang daarvoor gegeten hadden. Ik weet dat ik beloofd had het te eten en heb ook echt m’n best gedaan, maar het voelde gewoon niet goed om op te eten. Beter een x als tussendoortje voor overdag. Of wat kleiner maken.

Nieuwsgierig? Kijk bij de recepten en laat me weten of ze bij jou ook zo zwaar vallen.

Enjoy!!!!

Geef een reactie

