Zaterdagavond verrassing: Bounties

Ik liep vanmorgen door het Vondelpark. Het was alweer heerlijk weer, wel fris, maar lekker. Je kunt daar de vogels zo mooi horen fluiten (als het rustig is tenminste). Als je geluk hebt en dat had ik vanmorgen niet, zie je van die mooie groene papegaaien met kleine rode oogjes. Hoewel de natuur het me erg aan het hart gaat, vind ik het stiekem niet erg dat de winters wat warmer zijn. Heb zo’n hekel aan die kou en sneeuw. Ik probeer vaak door het Vondelpark te lopen, mezelf verplichten om me heen te kijken en horen. Het contact met moeder natuur doet altijd goed.

Zoals afgesproken zaterdagavond  weer wat lekkers gemaakt. Het zijn Bounties geworden. Vond ik als kind ook altijd zo lekker. Het is echt reuze simpel om te maken en kost weinig tijd. De zaterdag-avond proberen we altijd wat lekkers uit en kijken we wat leuks op tv(als dat er tenminste is). Deze x hadden we The Voice Kids opgenomen. Doet me altijd denken aan vroeger , toen mochten we ook altijd langer opblijven en kregen we wat lekkers. En het feit dat het voor mij “oefeningen” zijn en ik het allemaal zelf maak van natuurlijke producten, maakt het wel helemaal speciaal.

Hopelijk vind je de Bounties lekker.

Kijk bij recepten hoe ik het gemaakt heb.

Geef een reactie

