Zaterdagavond verrassing: Brownies 1

Zoals beloofd, ga ik iedere zaterdag een moeilijk, maar gezonde lekkernij maken en eten. Gister was dat een Brownie. Zonder graan, melk, eieren en suiker. Ik vind het wel een moeilijk tussendoortje, maar ook een erg lekkere. M’n vriend, die nogal kieskeurig is gaf het een 9. Ik maak altijd precies de hoeveelheid die we van plan zijn te eten, omdat ik er erg onrustig van wordt als we er nog meer van in huis hebben. De meeste recepten zijn bedoeld voor een groot aantal, maar m’n recepten zijn meestal voor 2 personen.

We oefenen nu al een tijdje met moeilijke dingen en ik moet toch zeggen dat het makkelijker wordt. Voor mij is het belangrijk om een vast schema te hebben en me aan m’n plan te houden, hoe moeilijk of makkelijk dat ook is.

Het recept staat onder het kopje: Recepten

Probeer er van te genieten, eet kleine hapjes en probeer het gevoel vast te houden. (iets waar ik zelf vaak moeite mee heb).

Geef een reactie

