Andijvie

Op zaterdagochtend ga ik vaak naar de “Boerenmarkt”. Deze is in A’dam, waar ik ook woon. Dit vind ik altijd erg leuk, alles vers halen en vaak pas de vorige dag geoogst.  Ik kom ook altijd “bepakt en bezakt” thuis. Gisteren heb ik ook een grote struik Boerenkool en Andijvie gekocht. Andijvie heb ik lang niet lekker gevonden, maar heb nu een heerlijk recept bedacht. Eigenlijk kun je met al het eten wel wat leuks doen, als je maar van de conventionele paden af wilt wijken.

Nieuwsgierig geworden? Kijk bij de recepten naar het recept.

Wat doen jullie met Andijvie?

Geef een reactie

