RIJK

Gisteren kerst en erg verwend door m’n mannetje.

Ik ben toch zo ongelooflijk rijk. Heb alles, een fantastische  man, lieve familie die altijd voor me klaar staan, lieve vrienden, leuk huis, ga regelmatig met vakantie, voldoende geld, enz. En toch……….Ik blijf mezelf altijd maar meeslepen, met alles wat ik doe ben ik me bewust van hoe ik me voel. Ik heb niet zo’n goede gezondheid, lijdt aan depressies en heb een eetstoornis, maar inmiddels een weg gevonden daar het beste mee om te gaan. Het zou dus voor een x wel leuk zijn, mezelf te vergeten en me ergens in te verliezen.

Hoe het nu gaat met 1 kg. erbij? Vind het erg moeilijk en voel m’n lichaam erg om me heen, maar dat voelt ook zo als ik minder weeg. Ik heb de afspraak gemaakt door te gaan en dat ga ik dus ook doen, dwars door het gevoel heen. Hou me aan m’n eetschema, maar hoop stiekem toch dat het er weer vanaf gaat.

Wat een strijd, wie strijd er met me mee? Samen gaat het makkelijker.

Wat ga ik vanavond eten? Het is 2e kerstdag en we gaan eten bij een Grieks eetcafe, heb besloten zalm te gaan eten. Zalm is erg gezond en bevat veel goede omega-3 vetten. Daar ga ik me dus aan vast houden.

Geef een reactie

