Vandaag

Vandaag was een redelijke dag en ik heb een brood/cake gebakken. Het bakken zelf vind ik ook een uitdaging. Je moet toch proeven of het goed is. Eten voelt voor mij als een zwakte en vind mezelf ook zwak als ik er niet vanaf kan blijven. Herkent iemand dit?Maar ik heb het toch gedaan en er ’s middags 2 plakjes van gegeten. Ik moet zeggen dat hij goed gelukt is. Wat heb ik vandaag nog meer gegeten?

Ontbijt: 

  • Smootie van: zacht gekookt ei
  • Halve avacado
  • Witlof en Venkel
  • Eetlepel gedroogde brandnetelblad
  • 1 teentje rauwe knoflook

Tussendoor: Sinaasappel

  • Lunch: tempeh met knoflook, uien, peterselie wortel, shi-take en pompoen en beetje boerenkool.
  • Dit alles gebakken in kokosboter en curcuma, zwarte peper en flink wat Thaise kerrie. hmmmmmmmmm!

Tussendoor: 2 plakjes zelfgebakken kokosmeel brood, Kiwi en 2 walnoten.

Diner: Salade van gekookt ei, rauwe witte kool, zeekraal, olijfolie, bieslook en cayennepeper.

Geef een reactie

